خانه هوشمند KNX, کلیات هوشمند سازی ساختمان KNX, هوشمند سازی

سیستم KNX و اینترنت اشیاء

سیستم KNX و اینترنت اشیاء ، خانه هوشمند IOT ، ساختمان هوشمند IOT ، هوشمند سازی ساختمان IOT

سیستم KNX و اینترنت اشیاء

سیستم KNX و اینترنت اشیاء در دنیای فناوری اطلاعات کلمه ای پر سر و صدا است. اشیا روزمره هوشمند میشوند و از طریق اینترنت ارتباط برقرار میکنند. این همچنین بدان معنی است که احتمال اتوماسیون خانه و ساختمان در حال افزایش است. یک خانه اداری که در آن اشیا مختلف با یکدیگر در ارتباط هستند دیگر رویایی نیست. بلکه به واقعیت تبدیل شده است.

KNX در کار با اینترنت از موضوعات برجسته ای برخوردار است و ما انواع مختلفی از راه حل های اینترنت اشیا را ارائه می دهیم. اینترنت اشیا راه های جدیدی را در عملکرد و تجسم سیستم های KNX باز می کند. ما در حال ایجاد آینده خانه و کنترل ساختمان هستیم و اینترنت اشیا به موفقیت ما کمک می کند.

چرا KNX IoT؟

راه حل KNX IoT مانع دسترسی به KNX به عنوان بخشی از اینترنت اشیا را کاهش می دهد. هدف این است که دانش مورد نیاز را کاهش داده و اکوسیستم کنونی KNX را برای متخصصان IT با افکار خلاقانه غیر KNX باز کند، در حالی که هنوز هم امکان پیکربندی و انطباق پیشرفته توسط متخصصان وجود دارد.

استانداردها منجر به اطمینان می شود که ارزش محصولات KNX افزایش یافته و پشتیبانی طولانی مدت می تواند در دنیای اینترنت اشیا که به طور مداوم در حال تغییر است تضمین شود. KNX از مزیت داشتن یک پایگاه بزرگ تاسیسات KNX برخوردار است، که به شما امکان می دهد تجربیات زیادی را کسب کنید که به موفقیت KNX در اینترنت اشیا کمک می کند.
راه حل KNX IoT با مشارکت تولیدکنندگان اصلی KNX و نهادهای استاندارد سازی (مانند Fairhair و گروه Thread) تعریف شده است.

ابزارهای نرم افزاری سیستم KNX و اینترنت اشیاء IOT

“صادر کننده سرویس KNX وب” و “دروازه سرویس KNX وب” به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان، در https://my.knx.org ثبت نام کنید

استفاده از نشانگر KNX IoT

KNX IoT تاسیسات KNX را بخشی از اینترنت اشیاء می کند. KNX IoT یک فن آوری پیشرفته است و همچنین از تعاملات متنوع بین KNX و تجهیزات دیگر که توسط کاربردهای مرتبط از دسته های مختلف هدایت می شوند، پشتیبانی خواهد کرد.
آینده اتوماسیون ساختمان را با KNX IoT و فن آوری های آتی بررسی و آزمایش کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *