کلیات هوشمند سازی ساختمان

سیستم راهنما و پرداخت پارکینگ هوشمند

سیستم راهنما و پرداخت پارکینگ هوشمند

سیستم راهنمایی پارکینگ هوشمند

اطلاعات راننده و سیستم راهنمایی پارکینگ برای بهبود مدیریت پارکینگ ها و تجارب پارکینگ مشتری.

با نظارت دقیق بر اشغال پارکینگ خود از طریق حسگرهای اولتراسونیک یا مغناطیسی، به برتری عملیاتی برسید. پس از آنکه متمرکز کننده ها داده ها را جمع آوری کرده و در زمان واقعی به کامپیوتر ارسال می کنند، نرم افزار راهنمای پارکینگ هوشمند مشتریان شما را با دقت به سمت مکان های خالی پارکینگ هدایت می کند. با استفاده از تجزیه و تحلیل دقیق سطح اشغال در دوره های زمانی مشخص، تصمیمات کلی مدیریت پارکینگ خود را بهبود بخشید یا سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند را با سیستم های روشنایی ، موانع کنترل دسترسی ، سیستم های پرداخت و سایر موارد تطبیق دهید.

چرا استفاده از سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند

  • افزایش سود و درآمد پارکینگ (حداکثر 15 درصد گردش مالی بالاتر).
  • صرفه جویی در هزینه های تهویه مطبوع و سازگار با محیط زیست.
  • تشخیص وسایل نقلیه پارک شده غیرقانونی – فضای بیشتر برای مشتریان واقعی.
  • با حذف تقلب در پارکینگ عوارض، ترافیک را کاهش دهید.
  • ارائه اطلاعات آماری در مورد زمان پارک، استفاده، گردش مالی برای اهداف بازاریابی.

نحوه عملکرد سیستم

اشغال هر فضای پارک به طور مداوم از طریق سنسور های اولتراسونیک، TOF و مغناطیسی کنترل می شود. این اطلاعات با کمک متمرکز کننده های داده جمع آوری شده و به رایانه ارسال می شود، جایی که نرم افزار سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند رانندگان را به طور دقیق به مناطق خالی از پارک هدایت می کند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل سطح اشغال در دوره های زمانی مشخص را فراهم می کند ، به مدیران پارکینگ اجازه می دهد تصمیمات هوشمندانه و به موقع بگیرند که تعالی عملیاتی پارکینگ را بهبود می بخشد.

سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند

سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند

ردیابی

سیستم پارکینگ هوشمند از انواع راه حل های فنی سازگار با پروژه های مختلف و نیازهای اختصاصی مشتری استفاده می کند. هر رنگ نشانگر و طیف گسترده ای از راه حل های تشخیص موجود: سونوگرافی، زمان پرواز (TOF) یا اندازه گیری میدان مغناطیسی.

سخت افزار

سخت افزار سیستم پارکینگ هوشمند متشکل از سنسورهایی با قابلیت پردازش و یادگیری سیگنال دیجیتال است (تا 4/5 متر محدوده تشخیص، عدم تأثیر سنسورهای مجاور، لامپ های FL و غیره). سیستم دارای سطح سلسله مراتبی فقط یک کنترل کننده (تا 127 سنسور در هر حلقه) که همراه با نمایشگرها از طریق پورت های اترنت ارتباط برقرار می کنند. چنین ارتباطات و ساختاری عملکرد پایدار و صرفه جویی در هزینه بسیار بالا را تضمین می کند.

راه حل های مدیریت

نرم افزار سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند با استفاده از آخرین فن آوری هایی که امکان استفاده کارآمد از هر مکان پارک و کاهش زیاد ترافیک را فراهم می کند ، طراحی شده است. این سیستم نظارت بر زمان واقعی وضعیت فضای پارکینگ (در دسترس بودن ، تغییرات دما)، مدیریت (رزروها و غیره) را فراهم می کند و ممکن است به سایر سیستم های کنترل مشتری (موانع، روشنایی، تهویه) متصل باشد.

ماژول “سناریوها” – با ترسیم طرح های منطقی ممکن با زبان نیمه برنامه نویسی برنامه ریزی می شود. سناریوهای پیش گفته با استفاده از عناصر منطقی به منظور فعال سازی موقعیت های شناخته شده، رویدادهای تولید شده از سیستم راهنمای پارکینگ هوشمند را پردازش می کنند. ویژگی های برنامه نویسی و ویرایش سیستم راهنمای پارکینگ، هزینه اضافی برای مشتری ندارد.

نمونه های برنامه سناریو:

  • دروازه پارکینگ را ببندید / باز کنید وقتی پارکینگ آزاد است / تکمیل؛
  • کنترل روشنایی پارکینگ با توجه به زمان فعالیت واقعی در پارکینگ؛
  • فعال سازی سیستم صوتی پارکینگ برای تبلیغات؛
  • اطلاعات ایمیل آنلاین از وسایل نقلیه پارک شده خیلی طولانی و سایر حوادث.

 

سیستم پرداخت پارکینگ هوشمند

راه حل پارکینگ خودکار پرداخت شده برای اجازه دسترسی سریع بر اساس زمان یا هزینه ثابت به پارکینگ شما.

با انواع گزینه های موجود در سیستم پرداخت پارکینگ بصورت پیش پرداخت، سپرده، رویداد، اشتراکی یا انواع دیگر بلیط ، سود پارکینگ خود را به حداکثر برسانید. راننده ممکن است بدون بیرون آمدن از وسیله نقلیه به پارکینگ وارد شود یا از آن خارج شود و شما می توانید سیستم را از هر مکان در سراسر دنیا از طریق رایانه یا تلفن هوشمند اداره کنید. این سیستم همچنین دارای ژنراتور گزارش در محیط MS SQL است بنابراین ممکن است به راحتی در سیستم های شخص ثالث نیز سازگار شود.

چرا استفاده از سیستم پرداخت پارکینگ هوشمند

  • تعداد ورودی و خروجی نامحدود و مناطق پارکینگ (با تعرفه های مختلف و کنترل دسترسی)
  • توسعه عملکرد سیستم یا ادغام با سیستم های حسابداری موجود
  • تعداد نامحدودی از کاربران و مشتریان طولانی مدت
  • مدت زمان پارک نامحدود و تعداد برنامه های تعرفه ای (می تواند روزانه ، ساعتی ، جزئی تغییر کند)
  • تنظیم ساعات پارکینگ رایگان یا تخفیف از طریق وب موجود
  • حفظ عملکرد محلی در صورت عدم اتصال با سرور
  • محافظت در برابر خرابکاری و هک نرم افزار شامل
  • تدوین با قانون مالی در خواست
  • ادغام آسان با سیستم های پرداخت و کنترل دسترسی مبتنی بر وب
سیستم پرداخت پارکینگ هوشمند

سیستم پرداخت پارکینگ هوشمند

نحوه عملکرد

علاوه بر این، دستگاه های نقدی پرداخت پارکینگ همچنین امکان پرداخت هزینه خدمات، جبران مجدد ودیعه، خرید اشتراک بلیط یا کسب اطلاعات دیگر را دارند. نوع، پیکربندی و قیمت دستگاههای نقدی به الزامات عملکرد روش پرداخت و سطح امنیتی دستگاه بستگی دارد.

شناسایی

این سیستم بسته به تک تک پروژه ها و نیاز مشتری می تواند از انواع مختلف راه حل های فنی استفاده کند. طیف گسترده ای از راه حل های شناسایی: بارکد 2 بعدی ، کارت شناسایی یا برچسب شناسایی بدون تماس ، شماره گیری اتوماتیک شماره پلاک خودرو ANPR ، شماره تلفن همراه و سایر موارد.

عملکرد ترمینال پارکینگ

  • مدیریت مانع (های) پارکینگ.
  • خواندن بلیط های یکبار مصرف با بارکد 1D یا 2D.
  • خواندن برگه های بدون تماس و کارت های خدمات (LF ، HF یا UHF قابل انتخاب توسط مشتری).
  • چاپ بلیط یکبار مصرف با بارکد فقط با فشار دادن دکمه.
  • اگر بلیط گرفته نشود ، به ترمینال می کشید.

راه حل های مدیریت

پایانه پرداخت خودکار – APTM می تواند به عنوان بخشی از سیستم پارکینگ یا به عنوان یک پایانه پرداخت جهانی که در آن کنترل کامل و پرداخت مطمئن درخواست می شود، کار کند.

سد اتوماتیک – سدی بر اساس اصل اثبات شده الکترومکانیکی. تجهیزات ساده ، قابل اعتماد و سنگین آن است. این باریر دارای زمان باز / بسته شدن سریع است و می تواند روی -25 تا دامنه دمای 70+ کار کند.

ترمینال ورود / خروج – این ترمینال دارای فناوری بارکد است. چاپ بلیط برای پارکینگ. دارای ماژول GSM و دسترسی آسان به سرویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *