خانه هوشمند KNX, کلیات هوشمند سازی ساختمان KNX

امنیت KNX در هوشمند سازی ساختمان

امنیت KNX در هوشمند سازی ساختمان

امنیت KNX در هوشمند سازی ساختمان

در انجمن KNX ما متعهد هستیم که ایمن ترین راه حل در بازار اتوماسیون خانه های هوشمند و ساختمان ها باشیم. به همین دلیل ما اولین فناوری هستیم که مطابق استاندارد رمزگذاری AES128 بالاترین نیازهای امنیت KNX در هوشمند سازی ساختمان را داریم.

چرا امنیت مهم است

حفاظت از داده ها یک موضوع داغ است. و بیایید صادقانه بگوییم، خطرات مربوط به سیستم اتوماسیون خانه یا ساختمان شما وجود دارد. هشدارها در مورد حمله به شبکه های ساختمانی نباید بی اهمیت باشد.

سطح تهدید بسته به اینکه یک خانه هوشمند باشد یا یک ساختمان هوشمند تغییر می کند.
کاربردهای هوشمند در ساختمان ها همه کاره تر شده است. مدیریت دسترسی، سیستم های کنترل دروازه، سیستم های هشدار … همه می توانند اهداف احتمالی باشند. اگر مجرمان حیله گر نقض امنیت پیدا کنند، می توانند تلگرام را کپی کنند، درها را از راه دور باز کنند یا حتی سیستم هشدار را غیرفعال کنند. هکرها می توانند داده های محافظت نشده از ردیاب های حضور، مصرف کنندگان انرژی و برنامه های مدیریتی را مشاهده کرده و از آنها برای قصد سو استفاده کنند. دستکاری سیستم های کنترل روشنایی، سیستم های کنترل گرما و سایر فرایندها در فناوری ساختمان نیز یک خطر بالقوه است.

برای اینکه این هکرها هیچ فرصتی نداشته باشند، KNX بالاترین استاندارد حفاظت را در فناوری فعلی پیاده سازی کرده است. امنیت KNX برای پاسخگویی به چالش های فعلی و آینده در مورد امنیت سایبری در اتوماسیون ساختمان ساخته شده است.

امنیت KNX در هوشمند سازی ساختمان حداکثر حفاظت را ارائه می دهد

اتوماسیون خانه و ساختمان با امنیت KNX است. فناوری ما از کلیه مقررات امنیتی لازم پیروی می کند. فناوری امنیت KNX مطابق استاندارد EN 50090-3-4 استاندارد شده است، این بدان معنی است که KNX با موفقیت حملات هکرها را به زیرساخت های دیجیتال ساختمانهای شبکه مسدود می کند. بنابراین خطر ورود به سیستم دیجیتال به حداقل می رسد.

علاوه بر این، امنیت KNX برای جلوگیری از حملات به زیرساخت های دیجیتال ساختمان ها و دستیابی به بالاترین سطح حفاظت از داده ها، بالاترین استانداردهای رمزگذاری را دارد (مطابق با ISO 18033-3، مانند رمزگذاری AES 128 CCM).

امنیت KNX با ارائه یک محافظت مضاعف، حداکثر حفاظت را تضمین می کند. امنیت KNX IP پروتکل IP را به گونه ای گسترش می دهد که تمام تلگرام ها و داده های منتقل شده کاملاً رمزگذاری شده باشند. امنیت داده KNX به طور موثر از طریق رمزگذاری و احراز هویت، از اطلاعات کاربر در برابر دسترسی و دستکاری غیر مجاز محافظت می کند.

تعهدی برای همه ما

KNX یک فناوری ایمن است و ما مصمم هستیم که آن را حفظ کنیم. بنابراین، همه طرفین (طراحان ساختمان، مجتمع های سیستم، نصب کنندگان …) باید خود را متعهد کنند که اندازه گیری های امنیتی لازم را به درستی اعمال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *