کلیات هوشمند سازی ساختمان KNX

بررسی انواع کلید هوشمند KNX

انواع کلید لمسی هوشمند KNX

معیارهای انتخاب کلید هوشمند KNX

انتخاب کلید هوشمند KNX مناسب با توجه به همه امکانات موجود می تواند بسیار مشکل باشد. شما باید همه دستگاه های KNX که می خواهید آنها را کنترل کنید بررسی کنید. در مورد سناریوهای مختلف و نحوه استفاده از خانه هوشمند KNX خود را بررسی کنید، آنچه هنوز برای شما کاربردی است و البته با سبک کلی خانه شما (استفاده از کلید لمسی هوشمند) مطابقت دارد، را ارزیابی کنید.

مهمتر از همه این است که شما می خواهید کلید های هوشمند KNX را انتخاب کنید که با طراحی خانه شما مطابقت داشته باشد و استفاده از آنها جلوه بصری خوبی داشته باشد.- نه این که صرفا هنگام فشار دادن کلید، یک عملیات را انجام دهد. کلید های هوشمند KNX همچنین تأثیر زیادی بر قیمت نهایی یک خانه هوشمند KNX دارند.- زیرا تعداد زیادی از آنها در خانه وجود خواهد داشت- و قیمت آن می تواند از 50 یورو تا بیش از 2000 یورو (برای پنل های لمسی KNX) متغیر باشد.

از طریق این راهنما در مورد کلید های هوشمند KNX، ما شما را با توضیح عملکردهای مختلف دکمه ها، سبک ها و گزینه های کنترل آشنا می کنیم و همچنین بهترین انتخاب را برای قیمت با توجه به همه متغیرها ارائه می دهیم.

میخواهیم به شما کمک کنیم بتوانید دقیقاً کلید هوشمند KNX مناسب خانه هوشمند خود را انتخاب کنید.

مزیت کلید هوشمند KNX این است که آنها می توانند هر عملیاتی را که شما می خواهید انجام دهند
هر قسمت از کلید هوشمند KNX را می توان طوری برنامه ریزی کرد که یک عمل خاص مورد نظر شما را انجام دهد. شما می توانید به سادگی چراغ ها را روشن کرده یا دما را افزایش دهید. همچنین می توانید کل اتاق، کل خانه یا سناریوهای سفارشی را کنترل کنید.

به عنوان مثال، با فشار دادن یک دکمه حتی صفحه نمایش پروژکتور شما افت می کند ، پروژکتور روشن می شود ، سیستم صوتی شما را در حالت سینما قرار می دهد و Apple TV شما آماده می شود. امکانات نامحدوددر اختیار شما قرار می گیرد. به همین دلیل مهم است که تصور کنید چگونه می خواهید از خانه هوشمند KNX خود پس از اتمام کار استفاده کنید. زیرا کنترل کلید هوشمند KNX عامل بزرگی در تجربه آن خواهد بود.

به طور معمول، کلید هوشمند KNX دارای کنترل های متفاوتی بر روی یک کلید هستند. هر قسمت می تواند عملیات متفاوتی را آغاز کند. اما این امکان نیز وجود دارد که با دوبار یا حتی سه بار کلیک روی دکمه ها، اقداماتی را آغاز کنید.

در کنار آن نیز یک فشار طولانی یا کوتاه می تواند سیگنال های متفاوتی ارسال کند.- بنابراین متغیرهای متفاوتی برای کنترل از هر سوئیچ KNX وجود دارد. اما در عین حال به خاطر داشته باشید که باید کنترل های تعیین شده را به خاطر بسپارید.

برای توابع استاندارد به عنوان مثال روشن/خاموش کردن چراغها، بالا/پایین بردن پرده ها، درجه حرارت و سناریو های سفارشی. کنترلی پنل هوشمند KNX دارای برچسب یا نمادهای حکاکی شده هستند تا اینکه مجبور باشید عملکردها را به خاطر بسپارید. کنترل پنل هوشمند KNX با پنل لمسی خازنی یا پنل لمسی KNX معمولاً این ویژگی ها را روی کنترل پنل تعبیه شده نمایش می دهند.

در حالی که برای کنترل فشار کوتاه، طولانی، دو و سه باره دکمه امکان پذیر است. شما فقط باید آنچه را که تنظیم کرده اید به خاطر بسپارید. داشتن کتابچه راهنمای کلید هوشمند KNX در خانه هوشمند به هیچ وجه ایده بدی نیست.

وضعیت هر دستگاهی که یک دکمه فشاری KNX می تواند فعال کند. معمولاً با نور پس زمینه LED نشان داده می شود که روشن یا خاموش بودن یک دستگاه را نشان می دهد.

انواع مختلف کلید هوشمند KNX

ارزان ترین گزینه – رابط یونیورسال KNX – استفاده از کلید های معمولی در KNX

رابط یونیورسال KNX کلید به شما این امکان را می دهد که از هر کلید معمولی به عنوان یک کلید هوشمند KNX استفاده کنید.

ورودی های باینری توکار را می توان در یک جعبه تقسیم عمیق در پشت یک کلید سوئیچی/فشاری معمولی برای اتصال کنتاکت ها استفاده کرد. عملیات سوئیچینگ کنتاکت ها به تلگرام KNX تبدیل می شود. ورودی ها می توانند توابع مختلفی را به خود اختصاص دهند یا مستقل از یکدیگر تنظیم شوند. ورودی ها را می توان به عنوان خروجی (حداکثر 2 میلی آمپر) تنظیم کرد.

رابط یونیورسال KNX برند gira رابط سنتی

نمونه ای از رابط یونیورسال KNX کلید توسط Gira

رابط دکمه جهانی KNX قطعاً ارزان ترین راه برای سازگار کردن سوئیچ های شما با KNX است.

قیمت ها تقریباً از 40 یوروشروع می شود.

بهترین رابط یونیورسال KNX برند ABB UNIVERSAL INTERFACE FM 12-FOLD

این رابط یونیورسال دارای 12 کانال است که می توانند به عنوان ورودی یا خروجی پارامتر شوند، به عنوان مثال. برای اتصال کلید های معمولی یا LED ها. LED ها توسط دستگاه (1.5 میلی آمپر) عرضه می شوند، مقاومت های سری بصورت یکپارچه هستند.

  • تولید کننده: ABB
  • کشور سازنده: آلمان
  • نوع: رابط جهانی
  • متوسط: KNX TP
  • نصب: فلاش نصب شده
  • کانال ها: 12
  • قیمت: 230 یورو

رابط ینیورسال ABB ، رابط سنتی

 

رابط یونیورسال دیجیتال KNX برند THEBEN TA 2 S

رابط های سنسور ورودی/خروجی دیجیتال TA 2 S، قابل نصب در جعبه های تقسین برای کلید های معمولی. تخصیص آزاد توابع: سوئیچ/کلید، کنترل روشنایی، پرده، مقدار دهی، توالی، کنترل LED.

  • تولید کننده: Theben
  • کشور سازنده: آلمان
  • نوع: محرک دودویی
  • متوسط: KNX TP
  • نصب و راه اندازی: فلاش نصب شده است
  • کانال ها: 4
  • قیمت: 120 یورو

رابط یونیورسال دودویی Theben

 

رابط یونیورسال KNX دیجیتال مدل GIRA 4-GANG

ورودی های باینری توکار، می تواند در جعبه تقسیم عمیق(عمق 60 میلی متر) در پشت یک کلید سوئیچی/فشاری معمولی، برای اتصال کنتاکتها استفاده شود. عملیات سوئیچینگ کنتاکتها به تلگرام KNX تبدیل می شود. ورودی ها می توانند توابع مختلفی را به خود اختصاص دهند یا مستقل از یکدیگر در این فرآیند استفاده شوند. ورودی ها را می توان به عنوان خروجی (حداکثر 2 میلی آمپر) تنظیم کرد.
تولید کننده: GIRA
کشور سازنده: آلمان
نوع: رابط جهانی
متوسط: KNX TP
نصب و راه اندازی: فلاش نصب شده است
قیمت: 230 یورو

رابط کلید یونیورسال KNX برندGira

رابط یونیورسال CE2 (4 IN conf. / 2 OUT relais 5A)

دستگاه گذرگاه KNX به عنوان ورودی 4 کاناله برای اتصال کنتاکت بدون پتانسیل (1پروب دمای NTC قابل تنظیم برای) و خروجی 2 کاناله با سوئیچ رله 5A و کنترل بار عمل می کند.

نصب در جعبه تقسیم یا روی ریل 35 میلی متری (EN 60715) با پشتیبانی EK-SMG-35 (جداگانه سفارش داده می شود). منبع تغذیه از طریق گذرگاه داده ترمینال گذرگاه داده تامین می شود. در تاسیسات KNX برای اتوماسیون خانه و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تولید کننده: Ekinex
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • متوسط: KNX TP
  • نصب و راه اندازی: توکار
  • قیمت: 170 یورو

رابط یونیورسال Ekinex

رابط یونیورسال KNX کلید برند 4GANG -JUNG

رابط یونیورسال 2 کاناله (4 حالته) دارای 2 (4) کانال مستقل است که-بسته به پارامتر بندی-می تواند به عنوان ورودی یا جایگزین به عنوان خروجی استفاده شود. بنابراین رابط یونیورسال می تواند برای بررسی ورودی های آن برای حالت سوئیچینگ تا 2 دکمه/کلید بدون پتانسیل مرجع مشترک و ارسال تلگرام مربوطه به KNX استفاده شود.

اینها ممکن است تلگرام هایی برای سوئیچینگ یا کنترل شدت نور، کنترل پرده/کرکره یا برنامه های فرستنده مقادیر (ارسال مقادیر کنترلروشنایی، گسترش سناریو روشنایی، ارسال دما یا مقدار روشنایی) باشد. علاوه بر این، 2 شمارنده رویداد سوئیچینگ یا 1 شمارنده پالس (فقط کانال 1) در دسترس است. از کانال های 1 و 2 می توان به عنوان خروجی مستقل برای کنترل حداکثر دو LED استفاده کرد.

  • سازنده: JUNG
  • کشور سازنده: آلمان
  • متوسط: KNX TP
  • نصب و راه اندازی: فلاش نصب شده است
  • قیمت: 100 یورو

رابط یونیورسال jung

کنترل پنل KNX

کنترل پنل KNX از سوئیچ های ساده تا کنترل های اختصاصی خانه هوشمند KNX با طراحی زیبا و متفاوت است.

آنها اغلب دارای یک کنترل کننده دمای اتاق/سنسور دما برای کنترل راحت تر دما هستند. در این حالت معمولاً یک صفحه نمایش وجود دارد که دمای اتاق را نشان می دهد. گاهی اوقات نمایشگرهای OLED برای برجسته کردن ویژگی های کلید هوشمند KNX تعبیه شده اند.

برای درک آسانتر وضعیت دستگاه – معمولاً یک LED در پشت صفحه وضعیت دستگاه های متصل به هر قسمت کلید هوشمند KNX را نشان می دهد. اغلب گزینه ای برای تنظیم فشارهای طولانی، کوتاه، دو یا سه گانه به عنوان محرک های مختلف وجود دارد.

کنترل پنل هوشمند KNX اغلب مدولار هستند، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کنترل دما، صفحه نمایش اضافه کنید یا صفحه کلید 2/3/4/5/6/8 حالته داشته باشید.

کلید دوپل هوشمند KNX ، کلید چهار پل هوشمند KNX ،کلید تک پل هوشمند KNX

نمونه ای از صفحه کلید ساده KNX از یونگ

صفحه کلید 6 حالته KNX از Gira با کنترل دما

نمونه ای از صفحه کلید 6 برابر KNX از Gira با کنترل دما

قیمت ها بین تولیدکنندگان مختلف و گزینه های طراحی بسیار متفاوت است. ارزان ترین صفحه کلید KNX که می توانید تهیه کنید حدود 60 یورو قیمت دارد در حالی که گران ترین آنها تا 800 یورو به فروش می رسد.

ساده و در عین حال موثر – صفحه کلیدهای اصلی KNX صفحه کلید GIRA BASIC KNX

صفحه کلید هوشمند GIRA BASIC KNX

  • راکر KNX در 1 یا 2 حالت
  • طیف گسترده ای از عملیات
  • قابل نصب در جعبه تقسیم
  • می تواند برای کنترل پرده استفاده شود
  • قیمت خرده فروشی 90 – 140 یورو

JUNG LS990 LES COULEURS LE CORBUSIER

با روکش های دکمه ای رنگی، این دکمه ها در خانه شما برجسته هستند.

  • پوشش برای همه دکمه ها و سنسورهای F40 و F50 KNX
  • موجود در 63 رنگ
  • قیمت خرده فروشی از 60 یورو

KNX classic – صفحه کلیدهای اختصاصی KNX-کنترلر اتاق JUNG F40

کنترلر اتاق jung

JUNG ماژول های دکمه F 40 را به یک کنترلر جدید رده بالا با کنترلر اتاق KNX توسعه داده است. کنترلر اتاق با واحد اتصال اتوبوس در محدوده طراحی CD و LS دارای صفحه نمایش گرافیکی OLED با وضوح بالا با رنگهای درخشان است. عملکرد کنترلر اتاق OLED با استفاده از دکمه های بزرگ انجام می شود که می توان آنها را با استفاده از ابزار گرافیکی JUNG به صورت لیزری حکاکی کرد یا به صورت جداگانه با نمادها یا متن چاپ کرد. برای افزودن قابلیت، ممکن است واحد با ماژول اضافی دکمه فشاری ترکیب شود.

  • قیمت: تقریبا 350 یورو

Push Button Sensor Gira KNX 3

سنسور کلید هوشمند فشاری Gira KNX 3

Push Button Sensor 3 Comfort متشکل از سه سطح کنترل است که می تواند به عنوان دکمه های جداگانه یا به عنوان راکر پیکربندی شود و دارای عملکردهای نرم افزاری گسترده و کاربردی است. این دکمه های سفید براق دارای LED وضعیت سه رنگ سبز، قرمز و آبی هستند و دارای سنسور دمای یکپارچه نیز می باشد.

  • قیمت: تقریبا 250 یورو

 ABB MILLENIUM Push Button

کلید هوشمند KNX برند ABB

دکمه فشاری ABB Millenium امکان کنترل ساده کاربر را از طریق مفهوم رنگی نوآورانه (زرد = روشنایی، آبی = پرده، نارنجی = RTC ، سرخابی = سناریو و سفید = خنثی/بدون عملکرد  اختصاص داده شده) یا روشنایی استاندارد قرمز/سبز می دهد. نماد همراه را می توان با نمادهای روشنایی، پرده، ترموستات اتاق، سناریو و FanCoil جایگزین کرد. عملکرد کلید هوشمند KNX: سوئیچ / کنترل نور / پرده / ارسال مقادیر / سناریو ها و غیره. 10 کانال منطقی (محرک سناریو روشنایی، محرک دنباله ، دروازه منطقی و غیره).

  • قیمت: تقریبا 180 یورو

دکمه های فشار MDT GLASS II SMART

کلید هوشمند KNX برند MDT

MDT Glass Push Button II Smart پس از لمس نواحی مختلف، تلگرام های KNX را منتقل می کند، عملکرد دکمه 1 یا 2 قابل تنظیم است. این دستگاه عملکردهای وسیعی مانند تغییر روشنایی، عملکرد پرده و کرکره، نوع کنتاکت و مسدود کردن اشیاء ارتباطی را برای هر کانال ارائه می دهد. دکمه فشار شیشه ای دارای 4 ماژول منطقی یکپارچه است.

Glass Push Button II Smart دارای صفحه نمایش بزرگ و رنگی فعال برای نشان دادن عملکرد و وضعیت است. حداکثر 12 عملکرد در 2 یا 3 سطح (عملکردهای 2×6 یا 3×4) را می توان پارامتر بندی کرد.

Glass Push Button II Smart را می توان به عنوان دکمه 6 حالته بدون سطوح عملکرد نیز استفاده کرد. (از Hardware Revision 2.0)

  • قیمت: تقریبا 140 یورو

صفحه کلیدهای LITHOSS KNX

کلید هوشمند KNX برند LITHOSS

این صفحه کلید معاصر Lithoss Select در رنگ سفید مات RAL9010 دارای 4 دکمه برای LED وضعیت RGB و دارای سنسور دما در قاب فلزی است.

  • قیمت: تقریبا 350 یورو

کنترل سطح بالا – صفحه کلیدهای KNX با لمس خازنی

صفحه کلیدهای هوشمند KNX با لمس خازنی روش دیجیتالی تری برای صفحه کلید KNX هستند. آنها اغلب گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند زیرا دارای یک صفحه نمایش قابل تنظیم هستند که می توانید آن را برای گزینه های مختلف کنترل و سنسورهای knxbutton تنظیم کنید. طراحی صفحه کلیدها معمولاً بسیار زیبا است و رایج ترین آنها دارای گزینه های کنترل 2/4/6/8 حالته است.

برخی از صفحه کلیدهای هوشمند KNX با لمس خازنی نیز دارای کنترل کننده دما/سنسور دما هستند.

نمونه ای از صفحه کلید هوشمند KNX با لمس خازنی برند Basalte

قیمت از 150 یورو شروع می شود و می تواند تا 800 یورو افزایش یابد.

بهترین صفحه کلیدهای هوشمند KNX با لمس خازنی-لوازم الکترونیکی Basalte Deseo – KNX/EIB

صفحه کلید هوشمند KNX با لمس خازنی

Deseo به گونه ای طراحی شده است که می تواند تمام عملکردهای مختلف را در یک اتاق واحد به روشی بسیار ساده و بصری، از طریق صفحه نمایش 1.7 اینچی یکپارچه روغن کنترل کند. با یک لمس تنها، می توان هر مدار روشنایی را کنترل کرد ، سناریو های مختلف را کنترل کرد، مرکز را کنترل کرد. سیستم کنترل کننده، موسیقی، کنترل روشنایی، یا گرمایش، تهویه مطبوع و تهویه با استفاده از ترموستات داخلی. فن آوری لمسی نوآورانه، معمولی برای محصولات Basalte، به همه این عملکردها با سهولت استفاده در طراحی زیبا و شفاف اجازه می دهد .
قیمت: تقریبا 800 یورو

Basalte Sentido – KNX/EIB

کلید هوشمند Basalte KNX

Sentido Bus Coupler برای KNX یک کلید لمسی هوشمند چهار طرفه است. با لمس هر یک از چهار ناحیه حساس به لمس، می توانید از KNX برای اجرای طیف وسیعی از عملکردهای اجزای سیستم از جمله سوئیچ، کنترل روشنایی، عملکرد پرده ها، فعال سازی سناریو ها و غیره استفاده کنید.

لمس یک ناحیه حساس به لمس با روشن کردن LED RGB مرکزی که همچنین می تواند توسط KNX یا سایر سیستم های خانگی کنترل شود ، بازخورد بصری ایجاد می کند تا بازخورد بصری از وضعیت ها را ارائه دهد. همچنین می تواند برای روشن کردن سوئیچ در تاریکی استفاده شود. سوئیچ Sentido با استفاده از فناوری Multitouch ثبت شده، با لمس همزمان بیش از یک ناحیه یک عملکرد اضافی را فعال می کند.

  • قیمت: تقریبا 400 یورو

Zennio – SQUARE TMD-DISPLAY

کلید هوشمند Zennio - SQUARE TMD-DISPLAY

Square TMD-Display یک کنترل کننده اتاق خازنی با 5 دکمه چند منظوره و قاب 1.8 اینچی با نور پس زمینه است که کاملاً قابل تنظیم است و باعث ایجاد زیبایی مورد نظر در هر محیطی می شود. همه می توانند ترکیبات منحصر به فردی ایجاد کنند که می تواند شامل تصاویر، نمادها، متون یا آرم ها باشد. این سفارشی سازی بر روی شیشه ای با مقاومت بالا با قاب PC-ABS چاپ می شود. Square TMD-Display امکان انتخاب عملکرد برای هر یک از دکمه ها و نشانگرهای نمایش داده شده در صفحه نمایش را می دهد. TMD همچنین شامل عملکرد ترموستات، پروب دمای داخلی و دو ورودی آنالوگ/دیجیتال است.

  • قیمت: تقریبا 220 یورو

BX KNX KRISTAL Glass Push Button

کلید هوشمند شیشه کریستالی BX KNX

کلید لمسی هوشمند کریستال تمام مزایای ایمنی و دوام یک صفحه کلید خازنی را ارائه می دهد، زیرا هیچ گونه ساییدگی مکانیکی وجود ندارد و سهولت استفاده با ارائه بازخورد نوری و صوتی بهبود می یابد. Kristal مجموعه کاملی از دستورات KNX مورد نیاز برای کنترل هر نوع دستگاهی را برای کنترل و هوشمند سازی ساختمان شما ارائه می دهد: دستورات روشن/خاموش، کنترل روشنایی، اقدامات پنجره و انتقال سناریوها.

  • قیمت: تقریبا 170 یورو

Vivaldi Domotica KNX

کلید هوشمند Vivaldi Domotica KNX

  • صفحه کلید لمسی هوشمند خازنی 4 LED RGB قابل برنامه ریزی
  • 8 فرمان آلومینیومی ETS قابل تنظیم است
  • سنسور دقیق دما دیجیتال با تمام عملکردهای ترموستات
  • مناسب برای جعبه نصب دیواری استاندارد اروپایی (d = 60mm) و ایتالیایی (503)
  • ابعاد: (LxHxD) 120x80x8 میلی متر
  • منبع تغذیه از طریق گذرگاه KNX (d = 0.8 میلی متر)
  • 8 عدد کلید آلومینیومی
  • قیمت: بصورت آنلاین مشخص نشده است

صفحه کلید لمسی KNX – کنترل نهایی

صفحه کلید لمسی هوشمند KNX یک رویکرد کاملاً دیجیتالی برای صفحه کلید لمسی هوشمند KNX است. راه حل های پیشرفته علامت گذاری دیجیتال با برنامه های کنترل اختصاصی KNX، معمولاً امکان شارژ Power over Ethernet نیز وجود دارد.

صفحه کلیدهای لمسی هوشمند که نمایش داده می شوند، امکانات کنترل متفاوتی را ارائه می دهند و معمولاً می توانید یک خانه هوشمند KNX را از یک کنترل پنل لمسی هوشمند کنترل کنید. از طریق چندین صفحه می توانید انواع مختلف دستگاه، اتاق ها را کنترل کنید و معمولاً می توانید یک صفحه “مورد علاقه” را پیکربندی کنید که در آن می توانید سناریوهای از پیش تعیین شده را کنترل کنید.

اکثر نمایشگرهای سیستم KNX دارای گزینه کنترل دما هستند و برخی از آنها حتی می توانند با اینترکام های KNX ادغام شوند تا بتوانید فیلم را از دوربین درب ورودی خود ببینید و در را برای مهمانان خود باز کنید.

  • قیمت صفحه های لمسی KNX از 300 تا 2000 یورو متغیر است.

بهترین صفحه کلید لمسی هوشمند KNX

کنترل کننده اتاق GIRA G1 KNX

کنترلر اتاق gira ، کنترل پنل هوشمند KNX

G1 یک صفحه نمایش تمام صفحه لمسی هوشمند شیک برای کنترل عملکردهای اصلی ساختمان هوشمند KNX و ارتباط درب است. رابط کاربری بسیار بصری و  استفاده از آن مانند iOS است و برای هر کسی که دارای تلفن هوشمند است، آشنا خواهد بود.

  • قیمت: 1000 یورو

Zennio Z41 Pro

کلید لمسی هوشمند Zennio Z41 Pro

Z41 Pro یک صفحه کلید لمسی هوشمند KNX با حداکثر 96 عملکرد کنترل است. زیبایی شناسی مینیمالیستی، تحت سلطه فرم های ساده، منجر به طراحی بی انتها می شود که ادغام در محیط های کاری و زندگی را تسهیل می کند. صفحه نمایش 4.1 اینچی رنگی آن (3: 4) در حالت عمودی یا افقی، مدیریت و لذت بردن شما را آسانتر می کند. حداکثر 96 کنترل برای فعال کردن ارتباطات توزیع شده در خانه هوشمند. Z41 دارای یک ساعت داخلی با باتری و پورت USB برای به روز رسانی برنامه است. شامل پورت IP برای کنترل از راه دور از تلفن های هوشمند یا تبلت از طریق برنامه های تلفن همراه رایگان. همچنین شامل 2 ورودی آنالوگ-دیجیتال با عملکرد عالی است.

  • قیمت: 570 یورو

JUNG SMART CONTROL 5’’

کنترلر لمسی هوشمند JUNG

Smart Smart 5 ظریف خود را به عنوان آخرین افزونه سری Smart Control معرفی می کند. به لطف طراحی باریک و جمع و جور، در یک جعبه دیواری معمولی همراه با سایر محصولات KNX جا می شود. با صفحه نمایش لمسی هوشمند با وضوح بالا، می توان عملکردها را به راحتی انجام داد.

  • قیمت: 680 یورو

ABB BUSCH-SMARTTOUCH 7″

کنترل پنل هوشمند ABB BUSCH

صفحه کلید لمسی هوشمند KNX قابل برنامه ریزی آزاد به عنوان کنترل پنل، اطلاع رسانی و عملیات برای کل خانه استفاده می شود. به عنوان یک ایستگاه داخلی ویدیویی با سیستم ورودی درب ABB-Welcome کار می کند.

  • قیمت: 1100 یورو

MDT VISUCONTROL, TOUCHPANEL, SIZE 7“

کنترل پنل هوشمند MDT VISUCONTROL ، کنترل پنل 7 اینچی

  • صفحه لمسی VisuControl ، اندازه 7 اینچ / 17،7 سانتی متر.
  • صفحه لمسی نمایش را برای تجسم وضعیت فعلی ساختمان و کنترل عملکردهای ساختمان
  • صفحه نمایش لمسی خازنی شیشه ای با نور پس زمینه LED.
  • قابلیت تنظیم رابط کاربر به صورت جداگانه
  • تغییر و کنترل نور، کنترل پرده/کرکره.
  • دسترسی از راه دور از طریق رایانه، iPad ، iPhone ، Android. VisuControl برای برنامه KNX به صورت رایگان در فروشگاه App موجود است.
  • نشانگر هشدار
  • نمایش روندها
  • ارسال اطلاعات از طریق ایمیل
  • نرم افزار VisuControl lite و پروژه های نمایشی گنجانده شده است.
  • منبع تغذیه 24VDC مورد نیاز است (به عنوان مثال. STV-0024.01).
  • واحد اتصال اتوبوس یکپارچه.
  • قیمت: 1100 یورو

نتیجه گیری در مورد صفحه کلید هوشمند KNX

هزاران گزینه مختلف در دسترس است. شما باید واقعاً به این فکر کنید که چگونه از خانه هوشمند استفاده خواهید کرد تا بهتر نیازهای خود را درک کنید. تطبیق سبک خانه شما نیز باید مهم باشد.

اگر در طول برنامه ریزی و نصب خانه هوشمند خود به کمک احتیاج دارید، می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید. ما با بیش از 1000 صاحب خانه هوشمند و بیش از 500 یکپارچه کننده سیستم صحبت کرده ایم. ما صنعت را از بیرون می شناسیم.

حالا که کلید های هوشمند خود را انتخاب کرده اید، ممکن است بخواهید Apple HomeKit را اضافه کنید تا به راحتی آنها را دوباره برنامه ریزی کنید؟ آدرس ما درست است، آنچه را که ما ارائه می دهیم ببینید.
امیدوارم از خواندن لذت برده باشید – اگر فکر می کنید که ما صفحه کلیدهای هوشمند KNX بسیار خوبی را کنار گذاشتیم، در نظرات زیر به ما یادآوری کنید.

“خانه هوشمند مبارک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *